wtorek, 22 stycznia 2013

Ciuchy z flagami ;)

Siemanko, Siemanko ;D

                  Nie wiem, co mi wpadło do głowy (heh), ale

             postanowiłam, że  zrobię post o ciuchach z flagami -.-

              Co myślicie o ciuchach z flagami?

                  Niektórzy sądzą tak

Chciałabyś żeby Amerykańskie ludziska nosili ciuchy z twoimi barwami narodowymi?

                 albo Mi się podobają nawet bardzo

                                          A wy co o tym sądzicie?

Strasznie podobają mi się komórki z flagami. ;P



To może koniec już tego pisania, bo was zanudzę -.-

                   Hm, teraz idę biegać, a jest taak zimno ;o



          
              

10 komentarzy:

  1. motyw flag ogólnie jest ciekawy, ale flaga amerykańska już niemal wszystkim się przejadła. o wiele bardziej podobają mi się nadruki np. polskiej lub hiszpańskiej flagi c:
    obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Podobają mi się taki bluzki , ale nie aż tak. Ja wole bluzki typu I love NY lub coś w tym stylu.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam ten motyw. :>
    Zapraszam. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie osobiście nie podobają się motywy tych dwóch flag.
    Fajny blog, z fajnym postami ;p
    Będę zaglądać, lubisz Barcelonę :DD hehe :p
    * obserwuję

    OdpowiedzUsuń
  5. ta pierwsza bluzka boskaa <3


    www.breathe-luck.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio namalowałam sobie flagę na paznokciach, przyznam, że wyszła całkiem-całkiem. Fajny blog i ciekawe posty :) Podobają mi sie końcowe buty, ale to kompletnie nie mój styl :O
    Zapraszam do siebie:
    http://my-moments-with-one-direction.blogspot.com/
    Nie tylko dla fanów 1D :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zostałaś nominowana przeze mnie do Liebster Blog... szczegóły ; http://zapytaj.onet.pl/Category/007,010/2,23146411,11_pierwszych_odpowiedzi_na_to_pytanie_zostanie_nominowanych_do_Liebster_Blog_.html

    OdpowiedzUsuń