piątek, 1 lutego 2013

Moja opinia! ;o

Dzisiaj piątek! Yea wolne 2 dni od szkoły ;P

Pisałam dzisiaj sprawdzian z niemca. ;o
Ciekawe co dostałam..! Kurdę, w końcu chcę mieć 5 na koniec, bo
na półroczu dostałam 4. Języka uczę się od paru miesięcy xD
Koniec tego pisania o szkole..;P
Dzisiaj chciałam wyrazić swoją opinię na temat samobójstw.
Nie rozumiem ludzi którzy się tną, popełniają samobójstwa itd.
Bo przecież życie nie jest wcale aż takie piękne, ale są też i dobre
wspomnienia..  Pan Bóg dał nam życie i powinniśmy wykorzystać 
to i cieszyć się każdym dniem.;)
Według mnie samobójstwo jest grzechem, bo przecież jak Pan Bóg dał nam życie
to Pan  Bóg musi je zakończyć..! Ale to moje zdanie. Każdy myśli inaczej.
Jeśli mamy problem to powinniśmy z kimś o tym porozmawiać, najlepiej z rodziną, komuś któremu
można zaufać. A
Życie to jak by przetrwanie. Każdego dnia walczymy z problemami. Powinniśmy być silni
psychicznie i stawiać czoło nowym wyzwaniom! 
Zabijając się możemy zranić osoby, które nas kochają. ;(
Przemyślcie to  i zastanówcie się czy warto.! A wy co o tym sądzicie? 
Tu macie kilka zdjęć z netu...!





2 komentarze:

  1. Oj kochana z tym jest różnie...moim zdaniem brak siły na rozwiązanie problemu. Lepiej jest odczekać pewien czas z sprawy się odmienią. Nie wiem czemu ludzie wybierają takie rozwiązanie. Pozdrawiam, obserwujemy?

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny blog :D
    Też nie rozumiem tych ludzi..
    Zapraszam:

    wiktoria17.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń