czwartek, 21 lutego 2013

Chora.. ;P

Ojejku przepraszam, że tyle nie pisałam .. ;( No cóż chora jestem. Mam grypę! ;-(
W sumie to co raz lepiej się czuje i w poniedziałek będę mogła iść do szkoły.
Tęsknie za Kinią i Klaudią. <33 
Kiniu czepiałaś się,  że nie pisze nowych postów.. No cóż Kingo informuje Cię, że 
gdyż, iż, ponieważ nie mogłam.. ;o  Nie czytaj tych moich nudnych postów....
Kiniu Kocham cię ♥
Akurat miałam napisać do mojej kochanej Kini, ale nie napisałam, bo nie miałam już nic
na koncie, jak to ja  <lol> :-)
Wczoraj oglądałam mecz  AC Milan i FC Barcelona 2 :0 
Porażka.. Zawiodłam się na Barcelonie, ale no cóż nie zawsze będą wygrywać.. ! 
No to ja kończę.. Może jutro napiszę, gdy będzie mi się chciało!. 
Dziękuje Wam, że czytacie mojego nudnego bloga... ;-) 
A tu macie zdjęcie z internetu. ;)


4 komentarze:

  1. Zdrowiej szybko
    Zapraszam do mnie
    http://nastka-rama.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszyscy chorzy! ja też :>
    Fajny blog ! :)

    Zapraszam do mnie :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdrowia !!

    Dodałam się do obserwatorów liczę na rewanż
    http://zawszerazemonas.blogspot.com/

    PS. pozdro Olka <3

    OdpowiedzUsuń